top of page
OB.Ø56_2246.jpg

VANLIGA FRÅGOR

Svaren på några av dina frågor

Vanliga frågor: FAQ

HAR NI EN FYSISK BUTIK?

Nej, men vi visar våra renoverade produkter i Gävle med tider enligt överenskommelse.

HUR BETALAR MAN?

Fakturering sker efter beställning och sändning. 10 dagars betalningstid. Våra priser är exklusive fraktkostnader och beräknas vid transport.

KAN NI INSTALERA PORSLIN ÅT MIG?

Tyvärr har vi inte möjlighet till detta, men bistår gärna i kontakt med rörmokare om det behövs.

HUR TRANSPORTERAS PORSLINET?

Större material levereras på pall med pallkragar via DHL, Schenker eller motsvarande för avhämtning på terminal, alternativt hemkörning. 


Mindre material skickas via paket med Postnord eller Schenker för avhämtning vid ombud. 

KAN JAG LÄMNA TILLBAKA EN VARA?

Du har full returrätt inom 14 dagar från leverans om du inte skulle bli nöjd. Returfrakt betalas av köpare.

VAD HÄNDER OM MIN VARA HAR EN TRANSPORTSKADA?

Om du upptäcker en transportskada när du mottar varan, är det viktigt at du omgående meddelar transportören och VVS-PRO. Det är viktigt att detta göres så fort som möjligt, för att vi ska kunna rätta till det.

HAR NI PRESSENTKORT?

Vi tillämpar ej presentkort. men skulle det vara aktuellt kan vi säkert diskutera någon bra lösning.

bottom of page